2011-08-15 23:40

Okej har inte uppdaterat på en hel jävla dag, menmen whatever har typ inga läsare för jag har knappt startat bloggen så de gör nog inte såååå mycket :* Men idag vaknade jag ganska sent, hela jävla dagen har jag flyttat alla mina kläder grejer osv och bytt rum, så nu har jag ett myyyycket mindre rum. Nackdelen är att mitt andra rum var större och mer soft, större säng, tv, asså stort & soft. Men detta rummet e mysigare, och skönare att sitta i datan vid (HAHAHAHAHHA fucking datanörd) men o sen så är detta rummet lite läskigt, men jag vänjer mig väl :$
Gör inte så mycket annars sitter och snackar lite på feeeejsbooook o borde gå o lägga mig för jag har skola om 2 dagar, men känner inte för det.. Måste städa upp lite till är inte klar efter 6 timmar.. Sjuuuukt.
Men nu är det ändå bara 30 minuter kvar av denna dagen så vi hörs imon, puss.
Haha lagom uttråkad, typ skiiiitsnygg bild a fast ne, men bjuder för jag är så snäll <3333333

Kommentarer
Postat av: Emilia

vad söt du är!

btw, kolla gärna min blogg :)<3

2011-08-16 @ 11:41:28
URL: http://aems.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0