?????

chacha bloggen! 
hej jag heter Bertil Abdulsson och jag är import direkt från bergen i Kurdistan!!
nej men oj jag skoja bara, nämen okej.. hej? jag heter Miyase och mirrepirrefirre bad mig gästblogga för hon är så jävla seg o inte orkar göra det själv? 
aa men iaf nu ska jag berätta va vi har gjort idag..
miranda kom till min skola efter hon hade slutat oså drog vi till liseberg, hade skitkul HAHAHA.. vi träffade Sofus & Joel bla.. miranda gick loss o fick en ny homie på kållorado också, robin hette han! HAHAHAHAHAHAHAHA den delen får miranda själv berätta om för det pallar inte jag göra, aja nu är jag så snäll o lägger upp några bilder på miranda från idag o lite andra dagar, hihihihih hejdååååå! 
ja jag suger på att blogga, jävla tidslöseri?


jättegammal bild på mig & miranda från någon vinter..
älskar bilden så grovt
hahahaha och till sist får det bli en bild på miranda när ja hade låst in henne på min balkong så söt 

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0