vad är 1+1? du & jag :$

Hej, har inte kunnat uppdatera för direkt när jag vakna börja jag fixa mig, okej lögn.. De första jag gjorde när jag vaknade var att sätta igång datan, och gick in på facebook ;$ Men nu har jag iallafall fixat klart mig, tvekar på om jag ska byta om eller inte men orkar inte bry mig sådär jääättemycket justnu.. Ska bara äta någonting sen ska jag sticka och träffa amira, och antagligen linus mot kvällen för vi har en del o snacka om.. Men iallafall de var allt för mig justnu, hade lite tråkigt så tog lite bilder som tidsfördriiiiv. Feeedt najs.
Snygg brud. Fast.. Aa.... Ok... Strunt it, vi hörs lite senare! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack, detsamma! :)

Vad har du gjort idag då? :)

2011-08-16 @ 20:10:00
URL: http://fridaeklunnd.blogg.se/
Postat av: Johannanpannan

sv: detsamma! :) jag har varit på Ung08 och sen tränat. durå? :)

2011-08-16 @ 20:39:07
URL: http://jmroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0