vaken! tyvärr...

Godmorgon.....................................  Mitt egna öga har typ "stängt" sig så kan knappt se någonting haha, är inte van vid att vakna nu (!!!!!!!) Men fan, gick och la mig 11 igår, somnar typ 1-2, vaknar nu av mig själv, kan egentligen sova 2 timmar till men väljer att sätta mig vid datan??? de måste fan vara något fel på mig.. Börjar 10 idag och slutar 11.30 och senare ska alexandra komma hem till mig för hon åker till trappani eller hur de nu stavas i typ 10 dagar, och sen ska jag kanske till stan (om jag inte somnar eller dör)  och träffa omar. men det var allt för mig, bajjj!
Hahaha ganska go bild från i början av sommaren.. och nu är allt över :'(
Ska bara gå o dö brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0